HEJ I DAG SKA JAG GÖRA ROLIGA SAKER

idag ska jag och pappa göra årning i lagårn  jag vet inte om någån annan vill vara med men i alla fall pappa ska flyta några tjurar så mitt får den heter bamby så kan vi få lam men och fråga hasse om han har tid att komma med bagen eller om vi ska hemta bagen jag har sett den men den vad nästan lika liten som bamby men den vad lemplig tycker jag i alla fall men när vi hade den i ett hus där hönerna har vait så skrek den bara men när vi jorde årning där hönerna har varig så fick jag och linnea städa där inne men de som vad felet vad när vi städade så stank de där inne tycker jag i alla fall men jag vet inte om linnea tyckte de men när vi fick bamby så jorde jag den tam hon är som en hund nu mean kan ta hon i ett rep och he de runt halsen men man måste knyta försikt så inte hon stryps men när jag provade  de första gången så gick det bra men då gick vi för bi granarna dom vad ute med en hund.hunden vad lös men bamby klarade de bamby tog sig lös i koplet och kuta hem till huset men nu är hon också som en hund men när vi klippte hon så vad hon så lung och hasse sa att  hon vad jätte lung han hade alldrig varit med om en så lungt får jag brukar säga får får lam HIHI NU HAR JAG SKRIVIT KLAR // KRAMAR EMMA JOHANSSON


Kommentarer
Postat av: Liisa

tänk va kul om vi skulle få lamm :)

Då måste jag ju komma och hälsa på!

Kram /lisa

2009-01-18 @ 15:58:35
URL: http://mittlivikaos.blogg.se/
Postat av: Rasmus på luffen.

Hej Emma vad gör du av allt ull du får från fåret hihi gör du kläder ska du ha många lamm vad säger

mamma om lammet går in då,

Rasmus på luffen hej då

2009-01-18 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0