LYCKSELECAMPIN

På tisdag for vi till lycksele på motorveckan.Det vad jätte roligt där.Man kunde hyra trampbilar.Men det som inte vad roligt  vad att de räna hela tidin.Snart ska vi hem som tur.Ville fara på djurparken och på badet men det räna ju hela tiden så då ska vi typ dit någån gång i sommarn i gen karnse.På torsdag skulle de bli barn ridnin  men det vart inte för det räna ju.Mamma sa gå och fråga på reception okej sa jag.När jag var där och fråga om dom kom med hästarna sa hon nä dom kommer inte för hästarna kan halka och då är det onödigt ni gör illa er okej men då fråga jag när dom skulle komma nästa vecka.MEN NU HAR JAG SKRIVIT KLAR HEJ DÅ KRAM PÅ ER//emma johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0