HEJ ALLIHOP!!

Hejsan!Nu va de länge sen jag bloggade ska börja me de nu!Hoppas ni alla hadde en bra o trevlig jul!
Jag hadde i alla fall en bra jul!Nu ska ni få höra vad jag fick till julklapp.

                JAG FICK.......                                                                                                                       
En målar bok
Färg pennor
Örhängen
Pyssel (som man kunde göra stutsbollar av OCH en väska med fullt av pyssel)
Pengar
Kläder
Docka
Hus med nallar
Massa barbie
slingor i olikafärger
Och sist o inte minst fick jag en KLOCKA

 SLINGORNA SOM JAG FICK! KLOCKAN SOM JAG FICK!


Kommentarer
Postat av: liisa

Var fina grejer du fick emma :) Och många...det där var ju bara 2 grejer av 100 ;) hehe..

Kramar så ses vi snart igen!

Kanske på malta....vem vet ;)



/ Syster yster

2010-01-06 @ 22:56:40
URL: http://mittlivikaos.blogg.se/
Postat av: syster emma

Ja vem vet snart ses vi!hihi

nu ska jag dra.

sAKNAR DIG REDAN<3

//EMMA<3

ÄLSKAR DIG

2010-01-07 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0