Inte kul<3

På söndakväll vart de inte kul börja mådårligt och fick ont i magen.Jag tänckte att jag inte fick va dålig när jag börja skolan!Men på mondag var de bättre hadde bara lite ont i halses.Se blev de bättre och bättre så nu är jag jätte pig!Förästen så vad Maria och Daniel och lilla Maja här i går o vill ni veta vad jag gjort när vi skulle äta nä nu ska ni få höra jag hadde gjort namn skyltar o brevid dom dtog två eller tre hundar!! Sedan var de dax att Maja o Maria och Daniel fara hem då va de hej då!! Och nu är de dax för mig att säga HEJ DÅ!! kram på er// Emma 
 
 LILLA MAJA!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, roligt att du börjar skriva igen, Du vad fint du hade gjort på första sidan. kramar från Mamma

2010-01-13 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0