GUMBODAHED!!!!!!!!!

Vi va ju i Gumbodahed de va så kul!!!!! Där fick vi träffa AGNETA OCH PETER SOM HETER NU THOR GÖRANS!!!!!!!!
Och JOHAN LINBERS TRIO DOM VAR SKIT BRA!!!!!!!Alla är ju bra men ni fattar!
SHAKE VA OCKSÅ DÄR DOM ÄR BRA!!!!
MEN SIST OCH INTE MINST BROLLE HAR ÄGER JU=)
Men nu vet jag att ni vill se alla bilder så här kommer de ett bildregn=)


AGNETA OCH PETER OCH JAG<3


NU BÖRJAR DOM SJUNGA
AGNETA
PETER



JOHAN LINBERS TRIO


JAG OCH JOHAN!!!!
SHAKE









SPELAR MED I BROLLES BAND

BROLLE ÄGER!!!

HANS BAND


TACK SÅ MYCKE
JAG OCH LINNEA KÖR KUDDKRIG

JAG FICK PAPPA ATT VA MED


DE VAR ALLT MED DOM HÄR BILDERNA HA DE BRA KRAM KRAM//////EMMA


Kommentarer
Postat av: syrran Maria

Hej emma! Ni verkar ha haft det jätteroligt! Vad mycket bilder du har tagit:-) Vem vann i kuddkriget då? kram

2010-07-10 @ 20:38:20
Postat av: syster maria

det var jag som skrev just/ Maria

2010-07-10 @ 20:39:01
Postat av: Emma svara Maria

Hej Maria<3AAA de va ganska mycke bilder...?Jag va ju den lättaste som körde kuddkriget så de va ju lätt att slå ner mig så jag förlorade alla gånger så Pappa och Linnea va ju ganska stålt tror jag..?!

KRAM KRAM PÅ DIG MED//Emmma johansson

2010-07-16 @ 13:39:33
URL: http://dansarsomemma.blogg.se/
Postat av: emma jag som äger bloggen

OBS de har blivet något fel på min blogg så när ni skriver kommen tarer ser man inte vem de är så skriv gärna/emma kram emma ni fattar men de vare snällt om ni gör de



kram kram på er/emma

2010-07-25 @ 21:56:24
URL: http://dansarsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0