NU KOMMER VI!!!!

Hej allihop!I morron ska jag på innebandy ska bli kul jag tycker att jag är lätt bäst!!!
Och sen på torsdag far vi till 
FJÄLLEN de blir skoj!Maria,Daniel och Maja ska också följa<3
Vi ska typ vad där nästan en vecka.
Undra vem som får första fisken i år föra gången var de ju jag! Men jag fick ju den minsta!

KÄNNS SOM OM DE BLIR LITE KALLT MEN DE FÅR VI INTE HOPPAS!!!
                                    SKRIVER MER SEN
           /////EMMA JOHANSSON
                                                                       HA DE BRA MEDANS JAG ÄR BORTA<3<3:)


Kommentarer
Postat av: Syster Lisa

Heej Emma! Visst var den söt, om jag tar en sådan liten så tar jag med mig den hem till dig så du får vara hundvakt! Tänkt dig, den är så liten så katterna är större..hihi. Saknar dig också och längtar tills jag kommer hem!



Kram kram

2010-04-18 @ 13:46:00
URL: http://mittlivikaos.blogg.se/
Postat av: emma

Tja Lisa!jag tycker du ska ta hem hunden,så jag få klappa den tycker inte du det.Nä nu måste jag gå för Emilia och Hjalmar är ju här,jag och Emilia ska ju gå och leka.Det ska bli kul!!!!



HEJ DÅ LISA

DU ÄR SÅ SNÄLL

KRAM KRAM<3

PUSS PUSS

HÄLSA JOHAN!

2010-04-19 @ 17:08:49
URL: http://dansarsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0