ÄLSKAR DIG :-(

Hejsan!!!!!!!!Som ni vet rider jag och då den bästa hästen jag rider på stervin:(Fick en knä skada:(Han modde inte bra:(*Så anna heter hon tänkte bara att han är 18 år och han har jätte ont och besvärligt.Så det är ju bättre man avlider han än att låta han gå och ha ont.*Det fanns en liten liten chans att man skulle få han bra i gen.Dom avlivde han som var det bästa för han(L)Och nu kommer ni få ´några bilder på han och jag!Hur bra vi har haft det ihop!!!!!!!!!!!!ÄLSKAR DIG STERVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





VI HAR HAFT DET SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!
JAG MÅR INGE BRA NU:(

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej Emma tråkigt att din fina häst inte mådde så bra så dom blev tvungna att ta bort den, ja förstår att du är lessen hoppas du får en ny häst vän.

Hej då från Rasmus

2010-12-12 @ 01:05:27
Postat av: Emma(blogg ägaren)

Hej rasmus!Aa du har rätt jag är jätte lessen1men jag rider ju lite överallt och jag har väl ganska många favvo hästar jag har typ 18 st!!Men jag är grymt lessen än med över han jag börjar typ grina om jag tänker på han!Men inte börja stor grina!Utan jag blir typ blöt i ögonen om du förstår!Nämen nu vill jag inte prata mer om han! Ha en god jul rasmus önskar emma

2010-12-19 @ 11:26:26
URL: http://dansarsomemma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Emma! <3 Hoppas att du mår bra nu iaf <3 Finns här om du vill prata och dina andra fina kompisar kan du också prata med! Om det känns jobbigt! Kram Sofia <3

2011-09-09 @ 15:35:19
URL: http://soffisgustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0