Det kan inte bli betträ!

Hej san!Jag är ju moster åt 5 st som ni kanse vet sen tidigare?!Men ialla fall ska min syster få barn igen och jag ska nämligen bli moster IGEN!!!!!!Så nu får man ännu mer att göra!Sen kanse ni har glömmt bort att det är FARSDAG också?Nää jag tror inte att ni har glömmt bort det!Jag vet inte jag kan ju ha fel!Så idag kommer hela familjen hit tror jag eller jag vet!När man har stor familj kan man inte hålla reda på allt:DMen ni få ha en bra dag och så sen säger jag hej då! Hej då på dig!




                         ///Emma Johansson


Kommentarer
Postat av: Liisa

Jo jag fick ju veta det :D Mysigt va? Och ja nu kommer du få ännu mer göra. Passa va barnvakt! Men det är ju bara skoj! :)



Nu är det snart jul, då kommer jag hem! Kram kram

2010-11-15 @ 17:01:51
URL: http://Li5a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0