Smått och gott!!!

Hej!nu NI VAR DET LÄNGE SEN JAG BLOGGADE PÅ DENNa!Det var en god vän till mig som sa snälla lägg upp alla bilderna som du köpte på den blogg och då så klart sa jag ja!Så nu kommer ett regn av kläder från ullared!bara från ullared....Här får ni dommmmmm





t-shirt

t-shirt

t-shirt


t-shirt

t-shirt


t-shirt


t-shirt

natt-linne

nån slags tunika

klänning/tunika har tänkt ha den på skola avslutningen!

skön klänning som man kan ha på sommaren

linne

linne

ett skönt linne

fick denna tjol av min syrra(samma mönster som på t-shirten)

några korta jeans

jeans

tajta jeans

jeans shorts

jätte fladdriga byxor!

 ridbyxor

Här hittar du trosor,målarbok,hannah montana film,ridhanskar och nån slags börs

Här hittar du sockar,skor till skolavslutningen,och smink till när jag ska gå påskärring

skor

kofta

skinjacka

Här hittar du pudurr(eller vad det heter!?)Smink borste,ögon skugger..rosa och blå,nagelack..rött.vitt.lust blått,lila,svart,rosa,blå och mörk blå

Detvar typ allt det jag köpte dte blev väldigt mycket!Men jag vill också visa mina egna små små barn jag har hemma....joo nämligen 2 små flask lamm som mamman hade lämnat och då tar vi hand om dom!

Där är ett litet lamm det är linneas och den heter Doris
Här är mitt och den heter Bettan!
Och maja hon jag är moster till hon kunde också mata dom!

Snart måste jag göra mat åt dom!Dom skriker iköket för att dom börjar bli hungrig!



Hej då nu och hare bra

                       //EmmA JohanssoN!    


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fint<3

2011-04-19 @ 19:01:49
Postat av: rasmus

Hej Emma oj vad mycke fina kläder du köpt du måste vara rik hihi o allt var ju snyggt med, skinjackan var så fin nu får du problem att välja vad du ska ha på dej hihi. Vilka söta lamm,,,,,Kram rasmus

2011-04-20 @ 10:48:47
Postat av: Emma(ägaren)

Hej!Ja jag var väl rik men inte nu!Och det blir lite problem ibland..jag vill ha allt nytt men mamma säger att det är ju roligare och ha nytt iskolan än nuu..Och det har ju hon rätt i!Och jag håller med dig att lammen dom är jätte jätte söööta!Lägger ut mer på dom när dom har vuxit tills sig lite!!

Men tack jennifer och rasmus att ni gillade mina kläder!Hej då och hare bra...//////Emma Johansson

2011-04-23 @ 14:00:56
URL: http://middaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0