Jahhh saknar min mamma så mycket!!!!!!!!

Hej jag saknar min mamma jätte mycket!

<33333333333
                        l l l l l l             l l l l l l
                      l            \        /            l                                                 Hjärtart är gjord av:Emma johansson 
                    l                \    /                l                                                                            blogg ägaren
                   (                   \/                   )
                    \                                      /
                      \                                  /
                        \   MAMMA<3 EMMA    /
                          \                            /
                            \                         /
                              \                      /
                                \                  /
                                  \               /
                                    \            /
                                      \         /
                                         \    /
                                           \ /
                                                                                 EMMA HÄLSAR SIN MAMMA ATT HON ÄLSKAR HON!

Ha det bra allihopa mvh Emma johansson               

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min Älskling!,,,Vad du är gullig,saknar dej också sååååååå mycket,du vill nog inte veta du med hi hi,för då börjar du med att grina,vad nyfiken jag blir på vad du håller på att göra åt mej,,,,och du behöver inte vara orolig för att det ska hända nåt med planet,,ja då jag kommer hem då ska vi bara ligga och hålla om varandra och pussas o kramas då vi går i säng mmmmmmmm.Älskar dej såååååå, min härliga unge,,,kramarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2011-02-10 @ 20:20:46
Postat av: emma blogg ägaren

hahha jag längtar:-*

2011-02-11 @ 07:37:59
Postat av: Rasmus

Hej Emma man blir ju avundssjuk på vilken fin o snäll mamma du har var rädd om henne.

Hej då från Rasmus

2011-02-14 @ 11:23:02
Postat av: josefine

hej emma! jag saknar dig också! jag vet inte, snart hoppas jag!

2011-02-28 @ 19:26:43
URL: http://josefiineappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0