Kul imorron!?


                                      Måndag::::

Hej!Idag har jag haft en kompis eller jag har det nu med!Imorron ska vi på ridläger!!Vi hoppas vi får tur med vädret!Och att vi får ha det roligt!VI har inget att göra så vi tänkte att vi hade ju en kompis (datorn)!Så nu  sitter vi här och skriver ett inlägg!Och vi pratar med några vänner via msn!!!!!


                                     Tisdag:::

Hej!idag har jag varit på ridläger!Det var sex st filickor där dom heter så här:Emma,Emma,Felicia,Stina,Ylva och Saga!Vi fick mocka och ge de hö och vatten,vi fick skritta och trava och galoppera!vi fick också ryckta dom!!!!Imorron ska jag på paradisbadet i övik med Lisa,Johan,Jag kanse Felicia,Josefin,Linnea?Aa men nu orkar jag inte skriva mer!Kanse skriver mer sen imorron?!

                           ///Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0