Hej på dig

Ja hej på dig!Jag vill bara säga att jag har en ny blogg som heter www.middaghosemma.blogg.se
Där skriver jag om mat och lägger ut recep om förrätter,varmrätter,efterrätter och ärven välkomnings drinkar.För på helgen har jag som hemma hos mig halv åtta hos mig.Och då pröver jag på lite nytt.Och jag tycker ni ska kolla in min nya blogg som heter
www.middaghosemma.blogg.se
Hoppas ni gör det!
                                                   Ha det bra allesammans;)







                      //Emma johansson



psst:Glöm inte att kolla in bloggen:)

                                hehe

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tack för tippset den ska ja kolla ja med tycker om att laga mat,,,kram rasmus

2011-03-09 @ 16:09:52
Postat av: emma(bloggägaren)

låter bra dte rasmus:)

2011-03-28 @ 17:18:23
URL: http://middaghosemma.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Hej Emma har du vinter en hoss dej här där ja bor har all snö gått bort så nu blommar det här så skönt

Ha det bra,,,kram rasmus

2011-04-05 @ 11:11:03
Postat av: Jennifer Appelqvist

lägg ut bilder frrån ullared (ulla red till ullared)

2011-04-17 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0